انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی لرستان از دریچه آمار

خرم آباد - ایرنا - انتخابات هفتم اسفند به عنوان نماد وحدت ملی در راه است تا بار دیگر مردم ایران زمین، دین خود را به انقلاب ادا کرده و با حضور در صفوف تکلیف سیاسی، این جمعه را به روز همبستگی ایرانیان تبدیل کنند.

ادامه نوشته

پیروزی تیم ملی زیر 22 سال کره جنوبی مقابل گهر دورود

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، دیدار دو تیم گهر دورود و امید کره جنوبی در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار شد که در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی زیر 22 سال کره جنوبی به پایان رسید.در ادامه حواشی این دیدار را مشاهده می کنیم:* بازیکنان تیم گهر دورود رأس ساعت 16 وارد ورزشگاه المپیک شدند و سپس وارد زمین مسابقه شده تا با فضای استادیوم آشنا شوند.*پس از ورود تیم گهر به ورزشگاه موسیقی محلی استان لرستان از طریق سیستم صوتی ورزشگاه پخش می شد که باعث شور و هیجان حاضران در ورزشگاه شد.*فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر داوری در ورزشگاه حضور داشته که دقایقی پیش از آغاز بازی با مدیرعامل باشگاه گهر به گفت و گو پرداخت.* گلر های هر دو تیم در پشت دروازه های هر دو تیم به گرم گردن زیر نظر مربیان خود پرداختند، احمد عرب پور گلر جوان تیم گهر که هفته گزشته به اردوی تیم ملی زیر 22 سال دعوت شده بود از ابتدا درون دروازه ایستاد. در میانه های زمان بازی پس از آنکه مربیان قصد داشتند تا به گلرهای دیگر خود بازی بدهند به دلیل نداشتن لباس مناسب این امر میسر نشد.....

ادامه نوشته

کاروان گهر غروب پنجشنبه به سوی کیش پرواز می کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، برنامه سفر تیم گهر جهت برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم ملی زیر 22 سال کره جنوبی به شرح زیر اعلام شد.تیم گهر دورود در ساعت 17:15 دقیقه از فرودگاه مهرآباد به مقصد کیش پرواز خواهد کرد.بازیکنان شب را در هتل اقامت کرده و روز جمعه ساعت 17 به مصاف تیم ملی کره می روند و پس از یک روز استراحت و ریکاوری بعد از بازی روز یکشنبه به تهران باز خواهند گشت.اطلاع رسانی های مورد نیاز ارسال خواهد شد.

گهري‌ها به مصاف تيم‌ملي اميد کره مي‌روند

به گزارش سايت رسمي باشگاه گهر دورود، پس از لغو بازي دوم تيم ملي زير 22 سال ايران مقابل تيم المپيک کره جنوبي به علت خودداري برخي باشگاه ها از دادن بازيکن به تيم ملي زير 22 سال ايران، تيم گهر دورود به عنوان نماينده کشور ايران در ورزشگاه المپيک کيش به مصاف تيم ملي اميد کره مي رود.
اسماعيل حيدرپور در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه در خصوص برپايي اين ديدار اظهار داشت: در جلسه اي که با دبير کل فدراسيون فوتبال در خصوص تيم گهر داشتيم برگزاري اين بازي و جايگزين شدن تيم گهر به جاي تيم ملي زير 22 سال کشور پيشنهاد شد که ما نيز از آن استقبال کرديم و خوشحال هستيم که تيم گهر به عنوان نماينده ايران در اين بازي بين المللي شرکت خواهد کرد.

ادامه نوشته

استاندار لرستان گفت: اگر تیم را به استانداری بدهند قطعا هزینه های آن را پرداخت می کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود و به نقل از خبر آنلاین؛ رئیس سازمان لیگ در این برنامه در بخشی که صحبت از مشکلات مالی باشگاه گهر دورود شد گفت: «با همه احترامی که برای گهر و مردم لرستان قائلم اما وقتی بعضی از این تیم ها نمی توانند ساختارهای حضور در لیگ یک را فراهم کنند ، چرا باید تیمداری کنند؟ من این حرف را به مردم خوب شهر بوشهر هم زدم. اینکه الان باید ورزشگاه بوشهر فکری به حالش شود. اگر آن ورزشگاه درست نشود ، این تیم نمی تواند به لیگ برتر بیاید.»مشکلات مالی تیم‌های فوتبال موضوع جدیدی در لیگ ایران نیست. اما این مشکل از زمانی شدت گرفت که محمد علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی تصمیم گرفت هر استان صاحب یک تیم در لیگ برتر یا لیگ دسته اول باشد. این تصمیم عجیب علی‌آبادی زمینه‌ساز مشکلات و حاشیه‌های زیادی در فوتبال ایران شد که جنجالی‌ترین نمونه آن، ماجرای نفت تهران بود که مسئولان استان مرکزی می‌خواستند این تیم موفق تهرانی را هرطور که شده به استان خود ببرند. آن‌ها در نهایت با مخالفت‌های زیادی از جانب رسانه‌ها روبرو شدند و نتوانستند نفت را به اراک منتقل کنند.

ادامه نوشته

تیم گهر دورود مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، دیدار دو تیم گهر دورود و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته 13 لیگ دسته اول کشور عصر امروز از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که درپایان این دیدار با شکست تیم گهر دورود همراه بود.این دیدار در حالی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید که تیم گهر دورود خود را پس یک هفته تعطیلی تمرینات ظهر امروز به با اتوبوس به آبادان رسانده بود و خستگی در گام های تمامی بازیکنان گهر موج می زد.در این بازی وحید همراز تنها گل تیم گهر را در میانه های نیمه نخست به ثمر رساند و گل خورده را جبران کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 45 تیم صنعت نفت آبادان روی یک شروع مجدد با ضربه سر توانست نیمه نخست را با برتری 2 بر 1 به رختکن برود.

ادامه نوشته

حیدرپور: بعد از این بازی می روم، این تیم ارزانی سنگ اندازها/ از سه شنبه متنفر هستم!

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال گهر دورود که مشکلات مالی فراوانی دارد، پس از یک هفته تعطیلی تمریناتش این هفته به آبادان می‌رود تا با نفت مسابقه بدهد. بازیکنان این تیم از شهرهای مختلف به سمت دورود حرکت می‌کنند تا به دورود برسند و همان شب به سمت آبادان حرکت کنند تا صبح روز مسابقه وارد این شهر شوند. اسماعیل حیدرپور مدیرعامل گهر در این مورد می‌گوید: «شرایط ما خیلی سخت بود. با شرایط خیلی سختی تیم را حفظ کردیم. یک هفته تمرینات مان تعطیل بود. بچه‌هایمان مشکلات زیادی را تحمل کردند. در خوابگاه صنایع دفاع اسکان داشتند که بچه‌ها را بیرون کردند. بالاخره این مشکلات باید رفع شود. باید یک پولی به این بچه‌ها بدهند که بتوانند سر تمرینات حاضر شوند. مسئولان استان باید کمک کنند.» ...

ادامه نوشته

مخالفت تاج با تعويق بازي گهردورود

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران با تعويق يک روزه بازي گهر دورود مخالفت کرد.اسماعيل حيدرپور، مدير عامل باشگاه گهر دورود در ارتباط تلفني با برنامه ورزش و مردم از مهدي تاج که ميهمان اين برنامه بود درخواست کرد تا بازي تيمش را که قرار است فردا برگزار شود، به روز يکشنبه موکول کند که تاج با اين موضوع موافقت نکرد.وي درباره مشکلات گهر، گفت: قرار شد استاندار 3 تيم را در اختيار بگيرد و قراردادها هم به تهران فرستاده شده است. ما به خاطر مشکلاتي که داشتيم، 5 تا 10 درصد از دستمزدها را پرداخت کرديم، اما با توجه به قانوني که گذاشته‌اند، مبني بر اينکه اگر باشگاهي نتواند 30 درصد از قرارداد بازيکنان را پرداخت کند، بازيکنان مجاز به فسخ قرارداد هستند، ما دو بازيکنان‌مان را از دست داديم.
حيدرپور با اشاره به اينکه پول اين بازيکن آماده است، اظهار داشت: 10 ميليون تومان به آنهاپرداخت کرده‌ايم، باقي پول هم آماده است، اما با توجه به اينکه حساب ما مسدود است هنوز نتوانسته‌ايم پولي پرداخت کنيم.

حيدرپور: باشگاه گهر در آستانه انحلال قرار دارد

در روزهاي اخير خبرهايي مربوط به مشکلات باشگاه گهر و انحلال نماينده دورود مطرح شد. در همين رابطه اسماعيل حيدرپور مديرعامل باشگاه گهر گفت: «در حال حاضر باشگاه گهر سخت ترين دوران ورزشي خود را سپري مي کند، حتي سخت تر از فصل قبل. به هر حال فصل گذشته در ليگ برتر جوانمرداني چون سردار رويانيان به تيم کمک کردند و گهر تا هفته نهم روي پاي خود ايستاد. از آنجا به بعد هم آقاي هدايتي آمد و به تيم کمک کرد. اما الان در دسته اول هيچ عزمي براي کمک به تيم وجود ندارد و با اين وضعيت گهر به دسته دوم سقوط خواهد کرد.»

ادامه نوشته

جوانان گهر دورود میزبان نماینده مشهد

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، تیم جوانان گهر دورود از سری مسابقات لیگ برتر جوانان کشور عصر فردا (پنجشنبه) در حالی میزبان تیم عالی حرفه ای مشهد است که این دیدار رأس ساعت 14 در ورزشگاه تختی شهر دورود برگزار می شود.جوانان گهر در چارچوب هفته ششم لیگ برتر هفته گذشته میهمان تیم جوانان داماش گیلان بودند که توانستند با دو گل فرید امیری و ناصر قلاوند در دقایق پایانی 3 امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کنند تا با روحیه ای به مصاف حریفان آتی خود روند.تیم جوانان گهر دورود با کسب 7 امتیاز از 6 بازی گذشته خود در رتبه ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر جوانان قرار دارد.در نقطه مقابل تیم مدرسه عالی حرفه ای بابک مشهد با کسب تنها 3 امتیاز از 6 بازی گذشته خود رد رتبه 11 جدول 12 تیمی لیگ برتر جوانان قرار دارد.

ادامه نوشته

تیم گهر دورود با حمایت هواداران خود در یک نظر سنجی برنامه تلویزیونی با بیش از 50 % آرا پیشتاز هستند.

 به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، برنامه ورزشی «لیگ یک » که به صورت هفتگی در روزهای جمعه از شبکه ورزش پخش می شود طی هفته های گذشته نظرسنجی را با عنوان "پرطرفدار ترین تیم لیگ یک" را برگزار کرده است که در هر هفته از میان تیم هایی که در یک گروه قرار داده می شوند یک تیم به مرحله بعد این نظرسنجی راه یافته تا در پایان دور اول، از میان 5 تیم نهایی یکی به عنوان پرطرفدار ترین تیم لیگ یک انتخاب شود.

ادامه نوشته

3 امتیاز در بازی مقابل پدیده حق تیم ما بود / شاید با این شرایط دیگر در گهر نباشم

هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور عصر فردا آغاز می‌شود و این در حالی است که تیم گهر دورود میزبان پدیده مشهد است.این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر دورود برگزار می‌شود.تیم گهر دورود با کسب 10 امتیاز از 10 بازی خود در رتبه یازدهم جدول گروه «الف» لیگ یک کشور قرار دارد.در نقطه مقابل شاگردان اکبر میثاقیان در تیم پدیده مشهد با کسب 11 امتیاز از هشت بازی خود در رتبه هشتم جدول گروه «الف» قرار دارند.بازی گذشته این تیم مقابل نفت آبادان برگزار نشد و به 14 آذر موکول شد.از نکات قال توجه این بازی حضور محمدرضا خرسندنیا بازیکن فصل گذشته تیم گهر دورود در ترکیب تیم پدیده مشهد است، بازیکنی که فصل گذشته عملکرد مطلوبی با پیراهن تیم گهر داشت.تیم گهر دورود که طی هفته‌های گذشته با مشکلات مالی بسیاری روبرو بوده است، با وجود همه مشکلات چشم به کسب هرسه امتیاز این بازی دوخته است.

ادامه نوشته

تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و گهر دورود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دو تیم فوتبال گهر دورود و شهرداری یاسوج در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مصاف هم رفتند.به گزارش فارس، این بازی در هوای سرد پاییزی و با حضور تماشاگران خون‌گرم تیم شهرداری یاسوج برگزار شد که در نیمه اول این بازی از هر دو تیم بازی سرد و بدون برخوردی را شاهد بودیم.در دقیقه 75 بازی، رضا قاسمی داور این بازی به نفع تیم شهرداری یاسوج یک ضربه پنالتی گرفت که محمد‌جواد زارعی نتوانست این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و تیم شهرداری یاسوج موقعیت گل را از دست داد.در نیمه دوم بازی، تیم شهرداری یاسوج موقعیت‌های خوبی را بدست آورد که بازیکنان این تیم نتوانستند هیچ یک از آن‌ها را به گل تبدیل کنند.گفتنی است؛ این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


ادامه نوشته

احمدزاده: خوابگاه گهر جاي نگه‌داري دام است

محمد احمدزاده درباره علت ترک تيم گهر دورود و تعطيلي تمرين‌هاي اين گفت: آخرين بار قرار بود هفته‌ گذشته حداقل 20 درصد از قرارداد بازيکنان و کادر فني پرداخته شود که متاسفانه تاکنون اين موضوع اتفاق نيفتاده و تمامي بازيکنان و کادر فني حتي يک درصد هم از قراردادهاي خود را نگرفته‌اند و اين وعده وعيدها هر هفته‌ به هفته‌ ديگر موکول مي‌شود.

ادامه نوشته

گهر دورود با وجود بازی خوب به تساوی رضایت داد

 هفته دهم لیگ دسته یک کشور عصر امروز در حالی آغاز شد که تیم گهر دورود میزبان فولاد یزد بود.این دیدار از ساعت 14 و 15 دقیقه با سوت کوپال ناظمی در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان دورود برگزار شد و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.در این بازی شاگردان محمد احمدزاده از ابتدا حاکم توپ و میدان بوده و این روند تا پایان بازی ادامه داشت، اما با بی‌دقتی مهاجمان نتوانستند گلی را وارد دروازه تیم فولاد یزد کنند.در نقطه مقابل تیم فولاد یزد تنها چشم به زد حمله دوخته بود و تنها به دنبال حفظ نتیجه تساوی در خانه حریف بود.تیم گهر در چهار بازی گذشته خود توانسته ‌با حفظ ارائه بازی‌های منسجم و کسب نتایج قابل قبول نوید روزهای خوب آینده را به هواداران خود دهد.شاگردان محمد احمدزاده در تیم گهر باکسب این تساوی با 9 امتیاز از 9 بازی خود در رتبه دهم جدول قرار گرفت.*حواشی بازی:دیر حاضر شدن آمبولانس در ورزشگاه تختی دورود باعث شد، تا بازی با وقفه‌ای چند دقیقه‌ای آغاز شود.حسن احمدی سرپرست فرمانداری دورود برای تماشای این دیدار در ورزشگاه تختی دورود حاضر شد و از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار نشست.پس از کش و قوس‌های فراوان و پی‌گیری‌های باشگاه گهر این دیدار از صدا و سیمای مرکز لرستان به صورت زنده پخش شد.

کسب نتایج خوب تیم گهر در چند هفته گذشته استقبال خوبی از این بازی شده بود، به نحوی نزدیک به دو هزار نفر در استادیوم حاضر بودند.

ادامه نوشته

گهر دورود مقابل شهرداری بندرعباس به پیروزی رسید‌

هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در حالی آغاز شد که تیم گهر دورود در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر دورود میزبان شهرداری بندرعباس بود.این دیدار از ساعت 14:30 با سوت امید سعیدفر آغاز شد که نماینده استان لرستان در لیگ یک کشور توانست با یک گل مقابل میهمان خود به پیروزی دست یابد.ابوالفضل کمانی در این بازی به مانند بازی مقابل گیتی پسند اصفهان باز هم برای تیم گهر گلزنی کرد، تا سه امتیاز دیگر به حساب گهر واریز شود.تیم گهر دورود دومین بازی متوالی است که توانسته با نتیجه پیروزی سپری کند و نتایج ضعیف خود را فراموش کند.تیم گهر باکسب این پیروزی، از 7 بازی خود با هفت امتیاز در رده نهم جدول گروه «الف» قرار گرفت.از نکات بسیار قابل تحسین این بازی حضور پرشور هوادران تیم گهر دورود بود، به نحوی که بیش از 1500 تماشاچی از این بازی دیدن  و تا آخرین لحظه از تیم خود حمایت کردند.اسامی تیم گهر دورود در این بازی محمد حسین هوشیار، آرش قلی زاد (محسن امینی)، حمید نعمتی، مهدی شکوهی، حسین احمدلو – معین نظام الاسلامی (وحید همراز)، مجید خمیسی، یزدان عباسیان (رسول رضایی)، حسام یعقوبی، ابوالفضل کمانی، حامد بصیری و سرمربی این تیم را محمد احمدزاده برعهده دارد.

ادامه نوشته

پس از آنکه صبح امروز تیم گهر دورود از طریق حسین هدایتی برای مردم خرداری شد

  به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، صبح امروز جلسه ای با حضور استاندار لرستان، حسین هدایتی بهره بردار فصل قبل تیم گهر دورود، اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه گهر، حجت الاسلام یونسی مشاور رئیس جمهور، شهاب جهانیان عضو هیئت مدیره اسبق تیم گهر دورود و  تیم ملوان در محل استانداری لرستان برگزار شد.این جلسه با محوریت رفع مشکلات مالی تیم گهر دورود برگزار شد که در همین راستا نتایج بسیار خوبی به همراه داشت و توافقات بسیار سازنده ای صورت پذیرفت.طبق این توافقات حسین هدایتی 500 میلیون تومان چک خرید تیم گهر را به استانداری لرستان اهدا کردند که از این طریق تیم گهر دورود به اسم استانداری لرستان و برای مردم شهرستان دورود خریداری شود و حسین هدایتی اعلام کردند که این مبلغ را به عنوان یک شاخه گل سرخ تقدیم مردم دورود می کنند.

ادامه نوشته

تیم فوتبال گهر دورود در هفته ششم لیگ دسته یک کشور مقابل استقلال اهواز تن به شکست داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه هر دورود، دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال اهواز در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز در حالی برگزار شد که در پایان این بازی تیم گهر دورود با نتیجه دو بر یک مقابل میهمان خود تن به شکست داد.این دیدار از ساعت 14:45 با قضاوت حمید حاج ملک در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان دورود آغاز شد.منصور توحیدیان و عباس بوعذار به ترتیب در دقایق 9 و 41 گل‌های تیم استقلال اهواز را به ثمر رساندند و معین نظام‌الاسلامی توانست در دقیقه 75 تنها گل تیم گهر را به ثمر برساند.سکان هدایت تیم استقلال اهواز برعهده داوود مهابادی، مربی اسبق تیم گهر است.یکی از نکات قابل توجه این بازی حضور پرشور تماشاگران دورودی در این بازی بود، به نحوی که هواداران تیم گهر پس از گذشت 15 دقیقه از زمان بازی تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کرده بودند.

ادامه نوشته

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان جهت پیگیری پروژه‌های نیمه تمام به دور

  عباس قائدرحمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در رابطه با سفر استاندار لرستان به شهرستان دورود اظهار داشت: ابتدا باید از استاندار پرتلاش لرستان به واسطه سفر خود به شهرستان دورود تشکر کنم.وی افزود: در این سفر بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دورود در دستور کار قرار گرفت.نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان جهت پیگیری پروژه‌های نیمه تمام به شهرستان دورود آمد.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان از نزدیک از چندین پروژه صنعتی و عمرانی نیمه تمام شهرستان دورود از جمله می‌توان به بیمارستان 186 تخت خوابی، کارخانه فولاد فراز گهر، صنایع غذایی گهر، ورزشگاه‌های جهان پهلوان تختی و بهرام‌آباد منطقه ویژه اقتصادی بازدید کردند.

ادامه نوشته

بهره‌بردار گهر دورود به تعهدات خود عمل نکرد/ به دنبال احقاق حقوق گهر هستیم

  اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دورود در رابطه با بازی تیم گهر مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: در مجموع بازی خوبی بود، مخصوصا در نیمه دوم که تمام بازی در دست تیم ما بود.وی افزود: با وجود اینکه در این بازی باختیم اما همین که توانسیم دو گل به ثمر برسانیم و فشار از روی بازیکنان برداشته شد، خوب است، هرچند که روی یک اشتباه بازیکنان خود گل خوردیم، اما تلاش بازیکنان بسیار خوب بود.مدیرعامل تیم گهر با حمایت از بازیکنان و کادر فنی تیم گهر گفت: بازیکنان و کادر فنی خصوصا شخص آقای احمدزاده بسیار تلاش می‌کنند و بدون هیچ مبلغی پول که دریافت کنند، با وجود تعهدات بهره‌بردار که باید پرداخت می‌کرد، به کار خود ادامه می‌دهند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: به طور حتم باشگاه پیگیر مشکلات موجود است و قطعا آقایانی که تعهداتی را پذیرفته‌اند و چک‌هایی برای اجاره تیم داده‌اند، می‌بایست پاسخگو باشند و چک‌های آنها برگشت خورده است.

ادامه نوشته

گهر دورود در مقابل نیروی زمینی تن به شکست داد

از سري مسابقات هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در حالی آغاز شد که وقتي  قرار بود بازي طبق اعلام فدراسيون راس ساعت 3:15 دقيقه  باشد كه اين بازي با 30 دقيقه زود تر از موعد مقرر شروع شد كه وقتي از نماينده فدراسيون سئوال شد او گفت با فدراسيون هماهنگ شده . در صورتي كه از او ابلاغ   او را خواستيم او دست بر روي دقيقه آن گذاشته و فقط  ساعت او را نشان ميداد وقتي سئوال شد بقيه او را نشان بده او ممانعت كرده و از نشان دادن ابلاغ تفره رفت تیم گهر دورود در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر خود میزبان تیم نیروی زمینی بود.گهر دورود تنها نماینده استان لرستان در لیگ یک کشور است که در دو بازی گذشته خود با کسب یک تساوی و یک شکست با یک امتیاز در رده 12 جدول رده‌بندی گروه الف قرار داشته است.علی رغم وجود هواداران خونگرم در ورزشگاه تختی دورود، گهر دورود عصر امروز دومین شکست خود را مقابل نیروی زمینی رقم زد.تك گل نیروی زمینی را سجاد زندکریمی بازیکن دورودی اصل وارد دروازه تیم گهر دورود کرد.

ادامه نوشته

گهر دورود مغلوب نساجی مازندران شد

به گزارش جوان ایرانی، عصر امروز بازی دو تیم گهر دورود در مقابل نساجی مازندران برگزار شد که در پایان تیم گهر دورود با نتیجه سنگین 4 بر صفر در مقابل میزبان خود تن به شکست داد.در ابتدای آغاز این بازی تیم گهر دورود در چند صحنه می‌توانست از میزبان خود پیش افتد اما با بی‌دقتی موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت و در ادامه تیم نساجی به دنبال نفوذ از جناحین و انجام سانترهای بلند و استفاده از ضربات سر بود که نتوانست به موفقیت دست یابد و در پایان نیمه اول هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.پس از انجام استراحت 15 دقیقه‌ای تیم گهر در ابتدا دقایقی را به تیم حریف فشار آورده، اما در دقیقه 53 گل اول بازی و تیم نساجی توسط اکبر دوربینیان وارد دروازه تیم گهر شد.در ادامه پوریا خاورپور تنها دو دقیقه پس از ورودش به زمین گل دوم تیم نساجی را به ثمر رساند تا در دقیقه 60 تیم گهر با نتیجه دو بر صفر از میزبان خود عقب باشد.

ادامه نوشته

تساوری تیم گهر دورود مقابل گل گهر سیرجان‌

به گزارش پارس به نقل از فارس، عصر امروز دیدار دو تیم گهر دورود و گل گهر سیرجان از سری مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان دورود برگزار شد که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.در این دیدار شاگردان محمد احمدزاده در تیم گهر با ارائه یک بازی خوب و تهاجمی چندیدن بار تا مرز فروپاشی دروازه تیم میهمان خود رفتند، اما موفق به زدن گل نشدند و در پایان سهم هر دو تیم از این بازی یک امتیاز بود.تیم گهر طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ و به قید قرعه هفته مسابقات را استراحت کرده و این نخستین بازی تیم گهر در لیگ دسته اول کشور بود.در این دیدار میثم کریمیان به عنوان داور وسط و محسن سلطانی، مهدی سیفی به عنوان کمک داور قظاوت باز را بر عهده داشتند.

ادامه نوشته

تیم امید گهر دورود نخستین گام خود را با پیروزی پشت سرگذاشت

  به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، دیدار دو تیم گهر دورود و توحید بوشهر در رده سنی امید عصر امروز در ورزشگاه صنایع دفاع شهرستان دورود برگزار شد که در پایان تیم امید گهر توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف بوشهری خود به برتری برسد.

در این دیدار شاگردان نادر سالاروند نمایش قابل قبولی در طول زمان مسابقه از خود نشان داده و توانستند با تک گل مهدی پرور در دقیقه 75 نخستین گام خود در لیگ یک کشور را با پیروزی همراه کنند.

اعضای کادر فنی تیم امید گهر را نادر سالاروند (سرمربی)، علی خان جمالی (مربی) غلام عباس قائدرحمت (مربی) و علی حسن پاپی (مربی) تشکیل داده‌اند.

تیم امید گهر پس از نمایش قابل قبول فصل گذشته خود در لیگ یک کشور در فصل پیش رو به دنبال صعود به لیگ برتر در رده سنی امیدها است.

نعمتی: در فصل پیش رو نشان می دهیم که به حق بهترین تماشاگران ایران هستیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه گهر دورود، مهدی نعمتی لیدر تیم گهر دورود متولد 1 تیر 1363 در شهرستان دورود می باشد، که پس از تشکیل تیم داماش سابق به کنار این تیم آمد و به عنوان مشوق یا لیدر کار خود را آغاز کرد.نعمتی که تا به امروز مدت 7 سال است بر روی سکوها از تیم محبوب خود حمایت می کند و در کنار لیدری چهار فصل گذشته به عنوان عضو کادر تدارکات فعالیت داشته است.این لیدر دورودی تیم گهر را می توان به واسطه زحماتی که در فصل گذشته جهت ساماندهی و هماهنگ سازی هواداران در سکو ها داشت به عنوان یکی از افرادی دانست که به هواداران گهر برای دریافت عنوان بهترین هواداران ایران کمک شایانی کرد.با مهدی نعمتی لیدر و عضو کادر تدارکاتی گهر به گفت و گو نشسته ایم که در ادامه شاهد این گفت و گو خواهید بود:

ادامه نوشته

رونمایی از ترکیب جدید گهر دورود/ انتقاد از دریافت ورودی از تیم های لیگ یکی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه گهر دورود از رونمايي تيم جديد گهر خبر داد و گفت: امروز يك ديدار دوستانه را مقابل شهرداري اراك در دورود خواهيم داشت كه در آن علاقمندان مي‌توانند تيم جديد گهر را ببينند.
اسماعيل حيدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر انتخاب محمد احمدزاده برای سرمربیگری گهر را يك اقدام مثبت عنوان كرد و گفت: ايشان نشان دادند يك مربي جوان‌گرا هستند و ما براي اولين بار در اين فصل يك تيم با 11بازيكن آينده‌دار لرستاني به خصوص از شهرستان دورود را داريم كه تاكنون بي‌سابقه بوده استحیدرپور همچنين از رسانه‌هاي استان و هواداران درخواست كرد تيم گهر را تنها نگذارند و اين تيم بومي و سرمايه‌ استان را مورد حمايت قرار دهند.

ادامه نوشته

گهر همچنان روی نوار پیروزی تیم گهر دورود، شهرداری اراک را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عصر امروز تیم‌های گهر دورود و شهرداری اراک در ورزشگاه تختی دورود به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم گهر دورود در ادامه روند موفقیت‌های خود در دیدارهای تدارکاتی توانست با تک گل وحید همراز بازیکن دورودی خود بر تیم شهرداری اراک غلبه کند.این دیدار راس ساعت 16:45 آغاز شد و در اوایل بازی دو تیم بیشتر به محک زدن یکدیگر می‌پرداختند، اما رفته رفته تیم گهر توانست توپ و میدان را در دست بگیرد و موقعیت‌هایی بر روی دروازه حریفش ایجاد کند که تبدیل به گل نشدند و در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

ادامه نوشته

حساب گهر دورود تسویه شد/ هدایتی تمام بدهی‌های زمان خود را پرداخت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: پس از انتشار خبر کنارگذاشته شدن تيم فوتبال گهر دورود از جام حذفی فوتبال ايران، مديرعامل اين باشگاه بدهي‌هاي فصل گذشته را علت انصراف اين تيم از اين جام عنوان كرد.
اسماعيل حيدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه باشگاه از زمان مديريت فصل گذشته نزديك به 750ميليون تومان بدهي داشت كه ديروز تسويه شد.وي افزود: ما زمان كافي براي تسويه اين بدهي‌‌ها نداشتيم و همين موضوع باعث شد از جام حذفي كناره‌گيري كنيم.مديرعامل باشگاه گهر دورود ضمن تشكر از آقاي هدايني عنوان كرد: آقاي هدايتي ديروز با ما همكاري‌هاي لازم را انجام دادند و بدهي‌هاي زمان خود را تسويه كردند.وي ادامه داد: هرچند من از مديريت فصل گذشته‌ گهر انتقاد دارم و معتقدم اگر آورده‌هاي آقاي هدايتي به درستي مديريت مي‌شد تيم در ليگ برتر باقي‌مي‌ماند اما به عنوان يك لرستاني از ايشان به دليل كمك‌هاي مالي به فوتبال استان تشكر مي‌كنم.حيدرپور خاطرنشان كرد: تمام بدهي‌هاي تيم گهر از جمله بدهي‌ به هتل پرديس كرج، هاملت ميختاريان و سوشا كلونيجا پرداخت شد.

ادامه نوشته

تيم گهر نوين دورود مقابل شاهين كوهرنگ به تساوي رسيد

از سري مسابقات ليگ دسته سوم كشور در مورخ 92/6/25راس ساعت 16:45 در ورزشگاه تحتي شهرستان دورود بين گهر نوين شهرستان دورود و شاهين كوهرنگ انجام شد كه دو تيم به به تساوي 1 بر 1 رضايت دادند و تيم شاهين كوهرنگ با يك امتياز با ارزش به چهار محال بختياري باز گشتنددر صورتي كه تيم گهر در نيمه دوم چندين موقعيت خيلي خوب داشت كه با بي دقتي و درخشش دروازبان تيم شاهين كوهرنگ مواجه شد....

ادامه نوشته

با رأی کمیته انضباطی گهر دورود از جام حذفی کنار گذاشته شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، پس از اعلام آرای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های بدهکار لیگ‌های دسته اول و دوم  کشور، تیم گهر دورود به همراه 16 تیم( آلومینیوم هرمزگان، اتکا گلستان، استقلال اهواز، نفت و گاز گچساران، شهرداری تبریز، نساجی مازندران، برق شیراز، صنعت ساری، سایپا شمال، شاهین بوشهر، شهرداری یاسوج، استیل آذین تهران، ایرانجوان بوشهر، شهرداری اراک، شهرداری بندرعباس و ابومسلم خراسان ) از دور سوم مسابقات جام حذفی کنار گذاشته شدند.

ادامه نوشته